FAQ

Hoe kan ik Belfurn bereiken?
Wat zijn de openingsuren van de klantendienst?

Je kan onze klantendienst bereiken van:

  • - Maandag tot donderdag van 11 tot 19 uur
  • - Vrij-Za-Zondag: per mail
Moet ik verplicht een account aanmaken bij een bestelling?

Het is niet verplicht om een account aan te maken. Je kunt altijd afrekenen als 'gast'. Dit geldt voor zowel particulieren als bedrijven.

Kan er ook afgehaald worden?

Dat kan, vanaf het moment uw bestelling klaar is kan dit afgehaald worden te Bornem in ons magazijn op volgend adres: Pedro Colomalaan 10E, 2880 Bornem. Je zal dan telefonisch verwittigd worden om af te spreken wanneer er afgehaald kan worden.

Wanneer word ik verwittigd over de leverdatum van mijn bestelling?

We contacteren je per mail of telefonisch van zodra je bestelling compleet is. We zullen dan samen een gepaste leverdatum inplannen. Indien de levering door onze eigen dienst plaatsvindt, zullen we je ook nog 1 uur voor levering even bellen.

Hebben jullie een showroom?

Nee, We hebben geen showroom. Hierdoor kunnen we de kosten drukken en u de scherpst mogelijke prijs aanbieden.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Op de productpagina staat aangegeven wat de levertijd van het desbetreffende product is. Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden werken wij met verschillende leveranciers. Sommige leveranciers van onze merken zijn gevestigd in het buitenland zoals bijvoorbeeld Frankrijk of Italië. Elke leverancier hanteert andere levertijden en voorwaarden waardoor de levertijd per product kan verschillen.
De meeste bestellingen worden binnen twéé weken geleverd. Soms is een product niet op voorraad, de levertijd kan dan langer zijn. In dit geval wordt je binnen 3 werkdagen geïnformeerd over de verwachte leverdatum.
Mocht je alsnog vragen hebben over de levertijd van een product, bel dan met een van onze medewerkers op 0032(0)468 42 66 19 of mail ons via info@belfurn.be of verzend je vraag via ons contactformulier

Wordt mijn bestelling gemonteerd geleverd?

De meeste bestellingen worden standaard ongemonteerd geleverd om de pakketten beter, sneller en schadevrij te kunnen versturen. Dit is m.u.v. producten waarbij specifiek vermeld staat dat het gemonteerd geleverd wordt. Als je een bestelling zelf dient te monteren dan is er in alle gevallen een duidelijke beschrijving aanwezig van hoe je het product kan monteren. Zit de handleiding er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Een bestelling gemonteerd laten leveren?

Dat kan! De kosten hiervoor zijn €50 vaste bedrag + 25% van het totaalbedrag. Wanneer u op de bestelpagina voor deze optie kiest, wordt dit automatisch verrekend. De producten worden dan gemonteerd geleverd of ter plekke gemonteerd in de gewenste kamer in uw huis. Het afval wordt netjes meegenomen, wat een service! Deze service is voorlopig enkel in België bestelbaar.

Welke betaalmethodes hebben jullie?

Bij Belfurn kun je betalen met de volgende betaalmethodes:

  • - Bankoverschrijving (sepa)
  • - Bancontact (België)
  • - Ideal (Nederland)
  • - KBC
  • - Belfius
  • - ING
  • - PayPal
  • - MasterCard (creditcard)
  • - VISA (creditcard)
  • Wil je meer weten over een specifieke betaalmethode? Kijk dan op onze betaalmethodes pagina.
Hoe kan ik het best producten retour sturen?

Voor informatie om een product terug te sturen, klik hier.

Welke garantie heb ik op mijn aankoop?

Koopt u een nieuw product, dan hebt u als consument wettelijk recht op 2 jaar garantie. Wij adviseren u steeds om de factuur met daarop het bestelnummer goed te bewaren. Met deze informatie kunnen wij een eventuele klacht namelijk zo goed en snel mogelijk in behandeling nemen.
Heb je een product gekocht waar iets mis mee is, neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij zo spoedig mogelijk voor een passende oplossing kunnen zorgen.

Wat is de kwaliteit van de producten?

Belfurn levert uitsluitend producten van zorgvuldig geselecteerde merken en leveranciers. De kwaliteit van de producten die wij verkopen kan per merk verschillen maar is altijd goed. Je kan er vanuit gaan dat alle producten die je bij ons aanschaft een goede prijs-kwaliteit verhouding hebben en lang mee zullen gaan.
Alle producten uit ons assortiment voldoen aan onze hoge kwaliteitseisen. Op het gebied van meubels treffen we ook kwaliteitsverschillen aan tussen de verschillende merken. Dit zien we aan de manier waarop er gestikt is, aan het behoudt van de kleuren en aan de kwaliteit van de stof. Belfurn heeft haar merken nauwkeurig geselecteerd waardoor een hoge kwaliteit wordt gewaarborgd.
Indien je verder vragen hebt over de kwaliteit van een product, neem dan contact op met onze klantenservice.

To Top